Een budgettaire rijwoning vervangt een verkrotte constructie op een vijf meter breed per-ceel. Binnen de maximale bouwdiepte wordt er tevens gezocht naar een kwalitatieve in-tegratie van een auto/fietsenberging. Deze wordt opgevat als een stalplaats binnen de inkomruimte van het gebouw achter de glazen façade. Hierdoor ontstaat interactie tussen bewoning en de straat alsook een lichte en ruime toegang. Een open trappenpartij, cen-traal gepositioneerd, verbindt eetruimte en keuken op het gelijkvloers met de zitruimte op de verdieping. Een link die verder wordt versterkt door de vide aan de achtergevel. Door het optimaliseren van circulatie worden verder 3 slaapkamers, 2 badkamers en bergruim-te in het project verwerkt waardoor deze compacte woning toch een ruim programma kan dragen. Voor- en achtergevel worden evenwaardig uitgewerkt : een glazen plint met daarboven klassiek metselwerk, het dak in leien verbindt de verschillende vrijstaande de-len van scheimuren aan voor- en achtergevel. Het interieur wordt sober en rationeel uit-gewerkt, met beton en multiplex als verbindende elementen.